Samoocenjevalni vprašalnik o učenju

V kolikšni meri navedene trditve veljajo za vas?

Trditev sploh ne drži zame
(0 točk)
delno drži zame
(1 točka)
drži zame
(2 točki)
1. Čas za učenje si znam dobro razporediti in se urnika večinoma držim.
2. Učenja se večinoma lotim dovolj zgodaj, da mi ne zmanjka časa za ponavljanje.
3. Pred učenjem si organiziram stvari, ki jih potrebujem, in zagotovim mirno okolje.
4. Med učenjem mi uspeva ohranjati zbranost do konca posamezne snovi.
5. Kadar mi zbranost med učenjem popusti, naredim krajši odmor.
6. Med branjem snovi svojo pozornost usmerjam tako, da si sproti postavljam vprašanja.
7. Ko pri učenju česa ne razumem, še enkrat preberem in poskušam razčistiti nejasnosti.
8. Učno snov si organiziram – naredim zapiske, skice, miselne vzorce, tabele …
9. Po potrebi prosim za dodatno razlago - učitelja, sošolce ali koga drugega.
10. Pri učenju zbiram podatke iz različnih virov: učbenikov, knjig, zapiskov, interneta...
11. Ob branju nove snovi skušam to, kar berem, povezati s tem, kar že znam.
12. Pri ponavljanju naučenega govorim naglas, se gibljem, treniram odgovore na različne načine …
Andragoški center Republike Slovenije
Ulica Ambrožiča Novljana 5, Ljubljana, Slovenija

T: 01 5842 560
F: 01 5842 550
info@acs.si
www.acs.si