1.
|
Čas za učenje si znam dobro razporediti in se urnika večinoma držim.
|
|
|
|
2.
|
Učenja se večinoma lotim dovolj zgodaj, da mi ne zmanjka časa za ponavljanje.
|
|
|
|
3.
|
Pred učenjem si organiziram stvari, ki jih potrebujem, in zagotovim mirno okolje.
|
|
|
|
4.
|
Med učenjem mi uspeva ohranjati zbranost do konca posamezne snovi.
|
|
|
|
5.
|
Kadar mi zbranost med učenjem popusti, naredim krajši odmor.
|
|
|
|
6.
|
Med branjem snovi svojo pozornost usmerjam tako, da si sproti postavljam vprašanja.
|
|
|
|
7.
|
Ko pri učenju česa ne razumem, še enkrat preberem in poskušam razčistiti nejasnosti.
|
|
|
|
8.
|
Učno snov si organiziram – naredim zapiske, skice, miselne vzorce, tabele …
|
|
|
|
9.
|
Po potrebi prosim za dodatno razlago - učitelja, sošolce ali koga drugega.
|
|
|
|
10.
|
Pri učenju zbiram podatke iz različnih virov: učbenikov, knjig, zapiskov, interneta...
|
|
|
|
11.
|
Ob branju nove snovi skušam to, kar berem, povezati s tem, kar že znam.
|
|
|
|
12.
|
Pri ponavljanju naučenega govorim naglas, se gibljem, treniram odgovore na različne načine …
|
|
|
|