Orodja po fazah postopka vrednotenja in priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja

Spodaj so po fazah postopka vrednotenja in priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja našteta orodja, ki jih svetovalci uporabljajo pri svojem delu. Predstavljena so tako orodja, ki smo jih razvili na Andragoškem centru Slovenije, kot nekatera druga orodja, za katera smo presodili, da so svetovalcem pri njihovem delu lahko v pomoč.

image/svg+xml

    Namen in cilji uporabe: Izobraževalni filmi so preizkušena praktična orodja za začetno animiranje in procesno motiviranje udeležencev izobraževanja iz različnih ranljivih skupin. Zapleteni, veseli, žalostni in težki življenjski dogodki, ki jih pripovedovalci odprto podelijo z gledalcem, povzročijo, da se ti z njimi poistovetijo, učenje kot ključno dejanje glavnega junaka v izobraževalnem filmu pa jih napelje k misli: »Tudi sam to zmorem, nekaj moram ukreniti.« Čustveno nabite osebne zgodbe zato zlahka učeče se osebe napeljejo k odločitvam, da bodo ukrepali.
    Uporabnik video učnega gradiva skozi osebno zgodbo spoznava temeljno zmožnost matematična kompetenca in osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji ter gradi razumevanje o tem, kako pogosto v življenju naletimo na matematične probleme in koliko je dnevna rutina prepletena s tehnološkimi rešitvami.

    Vir: Andragoški center Slovenije, projekt ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalno pridobljenega znanja od 2011 do 2014.

    Dostop


Na vrh strani
Andragoški center Republike Slovenije
Ulica Ambrožiča Novljana 5, Ljubljana, Slovenija

T: 01 5842 560
F: 01 5842 550
info@acs.si
www.acs.si