Spodaj so po fazah postopka vrednotenja in priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja našteta orodja, ki jih svetovalci uporabljajo pri svojem delu. Predstavljena so tako orodja, ki smo jih razvili na Andragoškem centru Slovenije, kot nekatera druga orodja, za katera smo presodili, da so svetovalcem pri njihovem delu lahko v pomoč.
Namen in cilji uporabe: Je pripomoček svetovalcem za vrednotenje pri diagnosticiranju rabe socialne kompetence, ki jo posamezniki uporabljajo v osebnem in delovnem okolju, ter v podporo vrednotenju razvitosti te kompetence.
Tip: samoocenjevalni vprašalnik v elektronski ali papirni obliki
Koraki za izvedbo:
• Predstavitev samoocenjevalnega vprašalnika s strani svetovalca ter načina njegovega izpolnjevanja.
• Svetovanec izpolnjuje vprašalnik individualno, a je priporočljivo, da je svetovalec prisoten za morebitno pomoč in razjasnitev vprašanj, dvomov.
• Svetovalec analizira svetovančeve odgovore in pripravi povratne informacije oziroma mnenje.
• Rezultate in povratno informacijo predstavi svetovancu.
• Pridobljeni rezultati so podlaga za dogovor s svetovancem za nadaljnji razvoj socialne kompetence.
Rezultat:
• Svetovanci na podlagi rešenega vprašalnika dobijo povratno informacijo o njihovih močnih in šibkih področjih razvitosti socialne kompetence.
• Pridobljeni rezultati omogočajo ugotavljanje potreb po usposabljanjih in načrtovanje izobraževanja svetovancev ter podporo pri načrtovanju in doseganju socialne kompetence.
• Čas izpolnjevanja: 15 – 30 minut.
Vir: Andragoški center Slovenije, Strokovna podpora informativno svetovalni dejavnosti in vrednotenju neformalno pridobljenega znanja 2016–2022
Dostop (z geslom): Ker je vprašalnik podpora svetovalnemu procesu, priporočamo, da ga svetovanec izpolnjuje v času svetovalne obravnave, geslo dobi pri svetovalcu:
Vprašalnik in priročnik za merjenje socialne kompetence v osebnem okolju
Vprašalnik in priročnik za merjenje socialne kompetence v delovnem okolju